Uh. Grönt-slem-hosta.

Om någon försöker ge sig på mig har jag numera ett nytt försvarsvapen - grön slemhosta. Vem vet, slemmet kan ju vara frätande. Det är i alla fall gudomligt äckligt. Jag, som alltid hört till den hypokondriska delen av det svenska folket tänker, redan vid första symptomet på hosta och ont i lungorna, att det här, ja det här är ett glasklart fall av lunginflammation. Kan man inte dö av lunginflammation?
Jag är inte den som är den, det får bli ett doktorbesök.
Jag är väl inte dum heller? Dö innan studenten?! - Näe, jag spelar inte i den ligan. Jag är bättre än så.

För övrigt raderade jag min gamla bloggtjosan eftersom jag fick en uppenbarelse om att jag den dagen skulle inleda ett nytt skede i mitt liv. Sagt och gjort tog jag alltså bort det jag lyckats åstadkomma under två års tid, men det där med att inleda ett nytt liv.. Ja, det blev inte riktigt så.

Kiss och piss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0